Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sakana Den Bosch. Meer weten? Ontdek meer
Niels
21 jun 2026 om 20:32
Snel bezorgd en heerlijke sushi
Maarten
19 jun 2026 om 23:27
TOP TOP TOP!!! Binnen 18 minuten netjes bezorgd en het eten was echt super lekker. Complimenten!
Jax
18 jun 2026 om 18:55
Blijft mijn favoriete sushi en nog veel meer. Altijd netjes ingepakt en lekker eten. al jaren klant
Lucas
14 jun 2026 om 17:28
Fijn, hij deed zelf de deur dicht
Meriel
6 jun 2026 om 7:35
het was oké maar de beef reepjes bevatten steeds meer uien dan beef...
joep
31 mei 2026 om 19:15
Geven aan dat de levertijd 40min is. Meer dan een uur gewacht toch maar eens gaan bellen. Eten ontvangen wat warm moet zijn is koud. Sushi dat koud moet zijn is warm.
André
27 mei 2026 om 23:53
Het was niet vers en niet koud
Lo-Lien
25 mei 2026 om 21:22
sushi/sashimi goed koel ondanks de hitte buiten. verse vis mooi netjes apart verpakt.
Elizabet
13 mei 2026 om 13:49
very tasty sushi,quick delivery! will order again
Sam
2 mei 2026 om 19:01
Garnalen en goddelijke saus ontbraken
Simona
2 mei 2026 om 13:42
always very good and fresh!